CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 17, 2009

HAPPY TEACHER'S DAY


Kali ini ada satu tugas khas yang nak aku buat untuk anak aku sempena "Teacher's Day".
Hari Guru. Anak aku yang sulong- Ardini tidak ada idea untuk membeli hadiah yang mahal atau apa hadiah yang sesuai untuk diberikan kepada cikgu-cikgu kelasnya. Maka aku cadangkan pada dia supaya hadiah kan cikgu-cikgu dia tu Cup Cakes. Maka dia terus setuju.
Ini lah hasilnya. agak ringkas disebabkan baby Alya tak berapa suka mamanya ini sibuk di dapur. Hanya ini lah design yang ringkas dapat di ilhamkan. Tapi Ardini kata..'Cantekkkkknya...ma..' . Puas hati la jugak bila dapat pujian tu.


Satu adunan yang dibancuh menghasilkan lebih kurang 12 pcs x 4 oz cup size. Hanya 6 yang dihadiah pada cikgu yang selebihnya aku touch-up cantik-cantik untuk portfolio aku.

Ta..daaa...!!!!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin